12 Ekim 2011 Çarşamba

SUMURFS CAKE

Çok keyifliydi.... Herzaman çizgifilm kahramanlarının bana yaparken daha büyük bir heyecan verdiğini düşünüyorum.... Favorim Şirin Baba idi... ortaya çıktığında inanın sanki konuşacakmış gibiydi... :)) Figür modelleme eğitimlerine katılan arkadaşlarım en azından bu heyecanıma ve mutluluğuma birazcık şahit oluyorlar... :))

Pastanın sahibi küçük bey Alp Eren'e 4.yaşından beri her doğumgününde pastalarını yapıyor olmak da ayrıca bir mutluluk benim için.... Sevgili Gülsen Hanım'a buradan sevgilerimi gönderiyorum tekrar.. Alp Eren'e de sağlıkla güzel yaşlar......


Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 00:01 5 Yorum

5 yorum:

  1. Ellerin dert görmesin Nesrincim, ne zaman senin pastaları görsem sanatına tekrar tekrar hayran oluyorum.İyi ki varsın.

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. E Nesrinim...Sirin baba ancak senin elinden cikarsa konusacak gibi olur zaten...:))) süper bir calisma yine...emegine,gönlüne saglik, sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  3. Nesrinciğim,
    Bunlar harika olmuş,bayıldım.
    Şirinler ancak bu kadar güzel modellenebilir.
    Ellerine, emeğine sağlık arkadaşım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ÜÇÜ DE BİRBİRİNDEN KIYMETLİ GÜZEL ARKADAŞLARIM, ARZUCUĞUM, ZEHRACIĞIM, BURCUCUĞUM ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM HEPİNİZE.... İŞİME OLAN SEVGİMİN DAHA DA ARTMASINA VESİLE OLUYORSUNUZ GÜZEL YORUMLARINIZLA.... HEPİNİZE KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM...

    YanıtlaSil
  5. http://www.cikolatabutikpasta.com/14 Ekim 2011 23:12

    Nesrin abla gerçekten çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Kopyalasan bu kadar gerçek olurlardı ancak. Süpersin.

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler