24 Eylül 2008 Çarşamba




Selam...... Çok keyifsiz bir hafta geçirmekteyiz...... Havaların değişmesiyle birlikte neredeyse konuştuğum tüm arkadaşlarımın çocukları ve büyük çoğunlukla kendileri de hep birlikte HASTAYIZZZZZZZZ....... Nasıl birden bire vurdu bu hava değişimi bizi anlamadım doğrusu..... Bayrama kadar iyileşmek umudu ile tüm hasta yatan kuzulara ve annelerine geçmiş olsun diyorum........


İşte geçen hafta yaptığım Sevgili Alp Eren'in 4 yaş pastasını da bizlere biraz renk ve moral olsun diye yayınlayayım dedim...... Gülsen Hanım tamamen kendisi yaptığı dizayn ile böyle bir model istedi oğluşu için.....




Rengarenk bir hediye paketi oldu pastamız..... Sevgili Alp Eren de yüzünde kocaman bir gülümsemeyle bu paketin içinden herkese sürpriz yaparcasına fırlayarak "Buradayım, 4 Yaşındayım" diyor....... Eliyle de dördü göstermekten geri kalmıyor hani...... :)))




Sevgili Gülsen Hanım'a ve Alp Eren'e buradan kucak dolusu sevgiler ve nice mutlu doğumgünleri diliyorum..... Sevgilerimle......
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 16:37 10 Yorum

10 yorum:

  1. Alp Eren'in yüz ifadesine bayıldım, ellerine sağlık, çok güzel olmuş, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Nesrincim aynen doğukanda hastaydı yeni toparlıyor.
    havalardan dolayı sanırım kışta geliyor hastalık sezonu:(
    geçmiş olsun tatlım

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Nesrinciğim,
    Geçmiş olsun canım.
    Benim oğlum da bu hafta hasta oldu.Salgın var bu ara. Çocuklar hasta olunca da evin bütün neşesi kaçıyor değil mi?
    Pasta çok güzel rengarenk olmuş.
    Bir an önce sağlığınıza kavuşmanız dileğiyle.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. SORMA BACIM , ARDA DA 4-5 GÜNDÜR HASTA..ONCA SICAKTAN SONRA BİRDEN GELEN SOĞUK HERKESİ ŞAŞIRTTI..HERKESE ACİL ŞİFALAR

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun Nesrinciğim. Bizdede durumlar benzeri Ege'de hasa olupla olmamak arasında gidip geliyor. Havalar serinledi bizim öksürük krizlerimizde başladı :( Herkese acil şifalar dilerim. Pastada çok neşeli cıvıl cıvıl olmuş ellerine sağlık.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. nesrinciğim,gelip geçen hastalıklar olsun canım,üzülmeyin.
    mevsim geçişleri bunlar..
    çiçekler hemencecik soluyor bilirim, kısa sürede yeniden açacaktır..
    çok svglr iyi bayramlar.

    pastan çok neşeli :))
    eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  7. nesrincim geçmişler olsun, bu son olsun.
    bu pastan da çok cici olmuş. ellerine sağlık. seni izlemeye devam ediyoruz:) sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. Nesrincim;
    Çok geçmiş olsun öncelikle.

    İyi bayramlar demek için geldim:) Ailenle birlikte huzurlu sağlıklı bir bayram dilerim canım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Ben bu 4 yaş Alperen pastasını da yemiştim. :) Yine leziz, yine leziz... Artik pastaların tadi sürpriz değil bizim için, hep harika!

    YanıtlaSil
  10. Ben bu 4 yaş Alperen pastasını da yemiştim. :) Yine leziz, yine leziz... Artik pastaların tadi sürpriz değil bizim için, hep harika!

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler