27 Mayıs 2010 Perşembe

Sevgili Meral tatlı bir ödül göndermiş.... Teşekkürlerimi ve kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum kendisine........
DEMIR'S 2ND BIRTHDAY CAKE - BALL AND CARS


Küçük adam Demir için geçen yıl 1 yaş pastalarını severek yapmıştım..... Bu yıl da Demir'in en çok sevdiği şeyler olan arabalar ve top pasta modelinin oluşumunda yine büyük rol oynadılar... Ben de Demir'in 2.yaş doğumgünü pastasında hem çok sevdiği arabaları hem de tutkunu olduğu topu kullanarak keyifle pastasını bu şekilde oluşturdum..... 2 rakamına da araba tekerlekleri eklemek fotoğraf çekiminden hemen önce pastaya bir eksiği var mı diye şöyle bir bakarken aklıma geldi...:) Sağlıkla mutlu yaşlar diliyorum Demir'e ve ailesine.....


DEMIR'S 2ND BIRTHDAY CAKE - BALL AND CARS
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 01:30 0 Yorum

0 yorum:

Yorum Gönder

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler