13 Mayıs 2009 Çarşamba

DSC08727-e


Bu sıralar oldukça yoğun olarak 1 yaş kutlama pastası yapıyorum denilebilir..... Bunlardan ikisi de Demir için yaptıklarım......



Kolajlar6




Birinci partiye daha önce Emir için yaptığım Orman Pastası'nın ufak değişikliklerle ikinci bir versiyonunu, ikinci parti için de bir pastanenin kataloğundan görüp beğendikleri 1 şeklinde arabalı pasta modelini kendimce yorumlayarak yaptım......

Demir'e ailesiyle birlikte mutlu sağlıklı yaşlar diliyorum.....

1 pastaları serimiz devam edecek....:))
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 21:49 5 Yorum

5 yorum:

  1. harika olmuş mükemmel canım ellerine emeğine sağlık.
    küçük demirede mutlu yıllar dilerim.sevgilerimle nilgün

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker olmuş eline sağlık, Demir Bebeğe de sağlıklı mutlu yaşlar dilerim

    YanıtlaSil
  3. Tek kelime ile harika şeyler yapıyorsunuz. Ben de Temmuzda kızımın pastasının siparişini vericem inşallah. 2 yaş :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba,

    ben bunu yemeye kıyamazdım herhalde :)

    Sevgiler,
    Nilüfer

    www.pastasepeti.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Nesrin Hanım,

    Oğlum Demir'in 2 pastasıda çok güzel olmuş. Tekrar elinize sağlık. İnşallah bir sonraki doğum günlerini de beraber kutlarız.

    Atilla KONAR

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler