30 Mayıs 2013 Perşembe

thomas nejat rock star cake 1


Sevgili Ebru Hanım'ın tatlı oğluşu Thomas Nejat için 3 yıldır doğumgünü pastaları hazırlıyorum.... Her defasında ilkler uygulamanın heyecanıyla çalışıyorum.... Bu yıl da biraz geç yayınlıyorum ama inanılmaz keyifle hazırladığım Rock Star Temalı pastası nasıl bittiğini anlamadığım bir süreçte hazırlandı.... Thomas Nejat'a nice güzel yaşlar diliyorum..... sevgilerimle....

thomas nejat rock star cake 2
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 18:48 2 Yorum

2 yorum:

  1. ablaların, ustaların güzeli yine harika:) saçlara bayıldım:) renklere, işçiliğe, sana:)
    şeker kurabiyeci selda:)

    YanıtlaSil
  2. Nesrin hanım merhaba,sitenizi inceliyorum ve sizi tebrik etmeden geçemeyeceğim.pastalarınızda tasarımlarınızda birbirinden harika.Ben hobi olarak sevdiklerime pasta yapmayıseviyorum.
    Size bir sorum olacaktı,hemen hemen tüm pastalarınızın altınd gördüğüm tabla benzeri ürünü nereden temin ettiğinizdir?
    Sizi tekrar tebrik ediyorum ve ilgiyle takibe devam...

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler