18 Ekim 2012 Perşembe







Sevgili Serra Hanım eşinin doktora kutlaması ve kuzenlerinin doğumgünü kutlamalarını bir arada yapacakları parti için hazırlanan afişi göndererek buna uygun bir dizaynla oluşturmamı rica etti pastalarını..... Afişi görünce oldukça heyecanlandığımı söylemeliyim... Değişik bir tarz ve figürler çalışacak olmanın keyfiyle hazırladım pastayı... Serra hanım'ın parti sonrasında beğenilerini ilettiği mesajı benim için büyük mutluluk oldu.... Kuzenleri bir kez de buradan kutluyorum... :) sevgilerimle...
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 01:19 2 Yorum

2 yorum:

  1. Merhaba Nesrin Hanım size daha önce mail atmıştım...belki hatırlarsanız kurs ücretleri ile ilgili...Mutlaka sizinde kursunuza gelicem ama kasımda Ayşe Yamanın kursuna katılıyorum 2 ay arka arkaya beni maddi olarak zorluyacaktı ama Ocak ayında düşünüyorum yada sömestr zamanı...Sizinde Ayşe Yamanın kursuna katıldığınızı daha önceden biliyorum.Bu poster ve pasta çok orjinal bana discowery channel daki pastacı Budy aklıma getirdi ilk defa TR de bir temedan yola çıkarak pasta yapıldığını ndan sonra sizden gördüm ve çok beğendim...pastacılık konusunda en az bizde onlarda kadar iyiyiz....sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle farkli karakterler, yine cok eglenceli bir is...ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler