7 Eylül 2012 Cuma

Herkese selam...

Öncelikle eğitim programı konusunda gösterilen yoğun ilgiden dolayı teşekkürlerimi gönderiyorum hepinize.....Yoğun bir mail trafiği yaşamaktayım eğitim soruları ile ilgili........ Ancak o kadar mail birikti ki cevaplamam gereken  inanın buna zaman bulamıyorum, kimseyi de cevapsız bırakmak istemiyorum .... bu yüzden buradan bir iki satır yazıp sabrınızı biraz daha uzatmanızı rica etmekten başka çare bulamadım... :) Önümüzdeki günlerde ayrıntılı bir şekilde Ekim /2012 programını yayınlayacagım kısmetse...En kısa zamanda buluşmak ve görüşmek üzere.... Kucak dolusu sevgilerimle....
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 17:00 0 Yorum

0 yorum:

Yorum Gönder

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler