24 Nisan 2012 Salı




TINKERBELL BIRTHDAY CAKE 


 Tatlı Mina Yaprak için 4.yıldır doğumgününde pastalarını yapmaktan büyük mutluluk duyuyorum..... :) Anneciği Sevgili Gülşen Hanım beni arayıp sadece tema ile ilgili seçimini bildiriyor ve nasıl bir dizayn yaptığımı o da tüm davetlileriyle birlikte son anda görüyor.... Her defasında nazik teşekkür mesajıyla beni çok mutlu ediyor.... Ben de minik prensesi için büyük keyifle hazırlıyorum pastalarını.... Daha nice seneler birlikte olabilmek dileğiyle Mina Yaprak'a güzelliklerle dolu yaşlar diliyorum... Sevgilerimle....



TINKERBELL BIRTHDAY CAKE
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 23:38 2 Yorum

2 yorum:

  1. Seninle bir ömür boyu, her dogumgünü, her yildönümü ve her kutlamada birlikte el ele yürünür Nesrincigim. Pasta muhtesem ötesi bir calisma olmus. Emegine saglik, ama emegine degil de gönlüne saglik demek istiyorum, cünkü bu pastalar o güzel gönlünün yansimalari....sevgiyle

    zehra

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık renklerde muhteşem

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler