14 Mart 2012 Çarşamba

2nd birthday cupcake - duru

Tatlı Duru'cuk için 2.yaş doğumgünü partisinde gelen misafir çocuklara hediye olarak dağıtılmak üzere hazırladığım cupcakeler bu soğuk günlerde tam bir bahar havası yaşattı bize.... Doğumgününe katılan tüm miniklerin isimlerinin yer aldığı bahar temalı cupcakelerden en arka sıradaki torpilliler kuzenlere aitti.... :)) Duru'ya nice güzel yaşlar diliyorum... Sevgilerimle....


2nd birthday cake - duru
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 00:41 4 Yorum

4 yorum:

  1. Duru' cum nice güzel, sağlıklı, mutlu ailenle yaşların olsun.. İyi ki doğmuşsun meleğim..

    YanıtlaSil
  2. Cayimi aldim...geldim...baktim ki yine siralamissin güzellikleri.Keyifle dolasmaya gidiyorum...süpersin,sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  3. ellerinize emeğinize saplık bahar gibi gerçekten

    YanıtlaSil
  4. Cupcaklerin üzerinde tek tek çocukların isimlerinin yer alması harika bir fikir.
    Bir köşeye yazmalı :) Doğum gününde istemeli... :)

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler