31 Ocak 2012 Salı

  orchestra birthday cake/ sarp 2nd birthday cake


  orchestra birthday cake/ sarp 2nd birthday cake

  orchestra birthday cake/ sarp 2nd birthday cake


 orchestra birthday cake/ sarp 2nd birthday cake


Oğluşumun adaşı Sarp'çık bu sene 2 yaşını kutladı.... Geçen sene de pek özenerek büyük keyifle 1 yaş pastasını yapmış ancak fotoğraf makinemin azizliğine uğrayıp Sevgili Yasemin Hanım'ın heyecanla beklediği pastanın yayınını yapamamıştım.... Bu yıl yeni makinemle çektiğim fotoğrafları aslında sırada başka pastalar olmasına rağmen Sarp'a ve Yasemin Hanım'a kendimi affettirmek adına öne alıp yayınlıyorum....

Küçük adam Sarp müzikle pek bir yakından ilgileniyormuş... Yasemin Hanım'ın gönderdiği, Sarp'ın enstrumanlarla çekilmiş fotoğraflarından yardım alarak gitar ve bateri çalmasını, ve küçük hayranına konser verişini canlandırdım pastasında....

Sarp'çığa müzikle ve güzelliklerle dolu bir hayat diliyorum..... öpüyorum yanaklarından.... Sevgilerimle....
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 00:25 0 Yorum

0 yorum:

Yorum Gönder

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler