6 Aralık 2011 Salı

 1ST BIRTHDAY CAKE - ILKIM



Bu şekilde net renklerden oluşan konseptler her zaman daha vurgulu bir görüntü çiziyor bana göre..... Model sade olmasına rağmen renklerin uyumu ve albenisinden dolayı çarpıcı oluyor.... İlkim'in ilk doğumgünü pastası için de annesi sevgili Miray Hanım, tüm parti süslemelerinin, kıyafetlerin ve konseptin kırmızı, beyaz ve siyah üzerine hazırlandığını söyleyip , pastada da bu renkleri kullanmayı tercih edince bu şekilde bir tasarım çıktı ortaya....


1ST BIRTHDAY CAKE - ILKIM




Bu kareler de ikinci bir parti için hazırladığım diğer model.. İlkim ile birlikte aynı konseptte giyinen anne ve babasını da birlikte konuk ettik pastanın üzerine..... :)

Bu sevimli konsepti de çalışmak en az diğeri kadar keyifliydi.... Bu güzel aileye, mutluluklarının daim olmasını , minik prensese de nice güzel yaşlar diliyorum.... Sevgilerimle....


 1ST BIRTHDAY CAKE - ILKIM




 1ST BIRTHDAY CAKE - ILKIM
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 16:11 4 Yorum

4 yorum:

  1. bitanem ne yaptin sen yaaaa cok actin arayi ozledim seni.beklemeye degdi yine bomba gibi dondun harika,super,.......opuyorum seni.ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  2. Nesrincigim, her iki pasta da kusursuz olmus... Dedigin gibi renkler cok uyumlu... Ama ben en cok Ilkim`in o kivir kivir saclarina bayildim... Allah saglikli, uzun ömürler versin... Sevgilerimle canim benim...

    YanıtlaSil
  3. Nesrin, Thank you for visiting me in my blog and to leave a beautiful comment me. Now I come to visit and to say to you that as always your work is amazing, I am charmed with it. Regards Ana

    YanıtlaSil
  4. Nesrin hanım BA-YIL-DIM çok güzel bir pasta.babanın oturuşundan,annenin ve çocuğun birbirlerine dokunuşuna kadar.sanki gerçek bir fotoğraf.emeğinize sağlık elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler