19 Aralık 2011 Pazartesi

 WINNIE THE POOH CUPCAKES- EEYORE



Pınar Hanım , Oğlu Aras'a doğumgünü için yine cupcakeler hazırlayıp İzmir'e gönderdiğim Özlem Hanım'ın tavsiyesiyle bana ulaştı..... Küçük kızı Sare'nin 5.doğumgünü için Disney karakterlerinden Winnie The Pooh temalı cupcakeler hazırlamamı rica etti..... Yine Disneyden Mickey Mouse temalı bir seti de Sare'nin 14 yaşındaki ablası Bade için hazırladım....
Bu figürleri bir arada bir çok pastada kullanmıştım ama cupcakelerin boyutlarında hazırlamak yine oldukça keyifliydi..... Ürünler İzmir'e gideceği için yine özel ölçülerdeki kutuları ile paketlenerek yola çıktılar... ve sağ sağlim vardılar.... (Özel ölçülerdeki kutuların süratli temini için canım Elif'çiğime buradan tekrar teşekkür ediyorum.... ) Pınar Hanım'ın ulaşım teyid ve teşekkür mesajı ile birlikte bir mutlu doğumgününü daha geride bırakmış olduk... Sare ve Bade'ye güzellikler diliyorum... Sevgilerimle....

WINNIE THE POOH CUPCAKES- PIGLET

 WINNIE THE POOH CUPCAKES


WINNIE THE POOH CUPCAKES



DISNEY CHARACTERS CUPCAKES




DISNEY CHARACTERS CUPCAKES- DONALD DUCK


DISNEY CHARACTERS CUPCAKES- DAISY DUCK


DISNEY CHARACTERS CUPCAKES- MINIE MOUSE



 DISNEY CHARACTERS CUPCAKES






Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 23:49 3 Yorum

3 yorum:

  1. Hani derler ya....YORUMSUZ ( yani kusursuz!!!)

    Zehra

    YanıtlaSil
  2. canim onunde egiliyorum.hayranligim sonsuz sana.ellerine saglik.opuyorum kocaman.

    YanıtlaSil
  3. cupcake değil,
    oyuncak bunlar hatta gerçek...

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler