29 Aralık 2011 Perşembe

  BIG FAMILY CAKE :) TWINS BABY SHOWER...

Sevgili Yonca Hanım abisinin eşi için düzenlenen parti için istediği konsepti anlattığında inanılmaz mutlu oldum..... :) Diğer baby shower pastalarına göre farklı bir konusu olacaktı..... :)

  BIG FAMILY CAKE :) TWINS BABY SHOWER...


Bebek bekleyen güzeller güzeli anne,

  BIG FAMILY CAKE :) TWINS BABY SHOWER...


Hem de gelecek bebekler ikiz ; biri kız biri erkek.... :)

  BIG FAMILY CAKE :) TWINS BABY SHOWER...


Dünya güzeli bir abla var, 6 yaşında ve okula gidiyor...

  BIG FAMILY CAKE :) TWINS BABY SHOWER...


Maviş gözlü , evin minik kızıyken o da abla olacak inşallah,

 BIG FAMILY CAKE :) TWINS BABY SHOWER...


...... ve bu kadar çocukla güzel bir mutluluk! :) yaşayan baba.....

Tüm bu doneleri birleştirince ortaya çıkan çok güzel , Büyük Bir Aile Tablosu..... Maşallah diyor, bu güzel ve büyük aileye mutluluklarının daim olmasını diliyorum..... :)
Sevgili Yonca Hanım'a parti sonrasında arayıp pastanın lezzeti ve dizaynı ile ilgili güzel yorumları için ayrıca teşekkür ediyorum.... Sevgilerimle....
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 14:12 4 Yorum

4 yorum:

  1. Ben burada seni degil Yonca Hn. i tebrik ediyorum.... böyle bir konsept icin dogru kisiyi sectigi icin... Senin elinden zaten farkli birsey beklenemezdi...cok ama coook güzel... yalniz bu arada anne adayini da gercekten tebrik etmek istiyorum...allah kolaylik versin...saglikla kurtulsun insallah....

    öperim Nesrincigim...

    zehra

    YanıtlaSil
  2. canimsin.hayatim senin ve ailenin de yeni yilini kutluyorum ve saglik,sevgi huzur ve umutlarla dolu bir yil diliyorum.
    guzel yorumun icin de yuregine saglik bitanem.
    bu arada consepte bayildim yine basarinin doruguna cikmissin.
    sevgilerle.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir pasta olmuş , çok güzel bir aileymiş..

    YanıtlaSil
  4. zehracığım,
    ülkücüğüm,
    fatma hanımcığım
    sizlerin de ellerinize sağlık güzel yorumlarınız için.... sevgilerimle..

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler