17 Kasım 2011 Perşembe

 MUPPET SHOW CAKE - BURAK BARA BIRTHDAY


Eskiden keyifle izlediğimi hatırlıyorum .... Ünlü sanatçıların katıldığı komedi müzikal tadında alternatifi olmayan bir programdı... Karakterlerini pasta üzerine yapmak da Sevgili Burak Bara'nın doğumgününe kısmetmiş.... Yine inanılmaz heyecanlıydı yapım süreci.... Kurbağa Kermit, alımlı ve süslü domuzcuk Miss Pegy, locadaki tatlı ihtiyarlar, ayı Fozzie ve Elmo... Her bir karakter yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladığında yaşadığım mutluluğu tarif edemiyorum...:))

Burak Bara'ya geçen sene de 1.yaş pastasını bahar konseptinde yapmıştım... Bu yıl biraz daha detaylı bir pasta ile yeni yaşında sağlık ve güzellikler diliyorum.... Sevgilerimle....


 MUPPET SHOW CAKE - BURAK BARA BIRTHDAY


MUPPET SHOW CAKE - BURAK BARA BIRTHDAY


 MUPPET SHOW CAKE - BURAK BARA BIRTHDAY



MUPPET SHOW CAKE - BURAK BARA BIRTHDAY
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 00:24 7 Yorum

7 yorum:

  1. Beni çocukluğuma göürdün:-)) yine çok başarılı yine mükemmel figürler, hayranlıkla izliyorum:-))

    YanıtlaSil
  2. nesrincigim ben de silik bir sekilde hatirliyorum.ama ne kadar guzel olmus.unutmamissin da.ellerine guzel yuregine saglik.selamlar.gurbet ellerden kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Nesrincigim, bilhassa Miss Peggy`e bayildim, hele de makyajina..::) Ellerine saglik... Bu arada ben Pamuk Prensesine de yorum yollamistim ama gelmemis galiba..::(( Onun icin de seni yürekten kutluyorum..... Sahane olmus cüceleriyle beraber... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  4. Karakterlerin herbiri birbirinden güzel olmuş ama özellikle miss Pegy süper, bayıldım..Ellerinize sağlık..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Ay muhtesem Nesriiiiin...amma varya o ruj nedir öyle...pembe sedefli ruj´u da unutmamissin... inanilmazsin...emegine saglik, sevgilerimle

    zehra

    YanıtlaSil
  6. harika ötesi olmuş,o kadar gerçek gibiler ki sanki birazdan show başlıyor diyecekler:)
    şeker kurabiyeci:)

    YanıtlaSil
  7. Kusursuz çalışıyorsunuz,pastalarınıza bakmaktan büyük zevk alıyorum.
    sevgiler..

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler