23 Eylül 2011 Cuma

WEDDING CAKE - BIRGUL & FATIH


Beyaz Güllü Beyaz Söz / Nişan Pastasını yaptıktan hemen kısa bir süre sonra aynısından yapmayı çok istemiştim......:) Bu isteğim Sevgili Rukiye Hanım'ın telefonuyla gerçekten de çok kısa bir süre sonra gerçekleşmiş oldu..... Rukiye Hanım erkek kardeşi ve sözlüsü için yapılacak nişan töreni için Beyaz Güllü Pastanın aynısından yapmamı rica etti.... Son anda tam pastayı kaplayacakken yaptığımız bir telefon görüşmesiyle pastanın ana renginin sütlü kahve olması konusunda anlaştık...:)) Böylece farklı bir renk tonuyla da çalışmış oldum... Umarım sizler de beğenirsiniz.... Yeni nişanlı çifte bu vesileyle tekrar tebriklerimi gönderiyorum... Sevgilerimle.....



WEDDING CAKE - BIRGUL & FATIH




WEDDING CAKE - BIRGUL & FATIH
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 00:08 5 Yorum

5 yorum:

  1. yaaa ablacım şeker kurabiyecin sana bayılıyor:) Ne diyeceğim artık kelimeler yetersiz ama yorum yazmadan da alamadım kendimi:)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim ,
    beğenmemek gibi bir lüksümü var izleyenlerinin.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Begenmek ne kelime.... Bayildim Nesrincigim... Ellerine saglik....

    YanıtlaSil
  4. Muhtesem görünüyor Nesrin'im ellerine sağlık...Sevgilerimle...gamze

    YanıtlaSil
  5. Çok şık, sade ve eminim çok lezzetlidir...

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler