22 Haziran 2011 Çarşamba

 MY SON "SUNNET" CAKE



Herkese selamlar.... İşte oğluşuma tabiri caizse iki arada bir derede yaptığım figürle oluşturduğum sünnet pastası...:))

Kendisi her ne kadar karikatürize bir karakter yapmama bozulup ve ilk etapta

-"anne, neden beni yapmadın... bu oğlan çok küçük.....)"deyip

sonradan

-"Ama çok tatlı ve komik olmuş" diye çok beğendiğini söyleyerek durumu kurtardı! :)

Zaten benim de amacım stres ve azıcık acılı geçen bir iki günden sonra onu gülümsetebilmekti......




MY SON "SUNNET" CAKE


Pastamızı geçtiğimiz pazar günü yaptığımız aile toplantımızda misafirlerimizle afiyetle yerken......


MACARONS.....


bu gördüğünüz güzellikler de soframıza eşlik ettiler..... Sevgili Işıl Ablaya buradan kendim ve misafirlerimiz adına tekrar teşekkürlerimi gönderiyorum...

BİZLERİ SÜNNETİMİZ DOLAYISIYLA DA TELEFON. MAİL VE MESAJLARIYLA YALNIZ BIRAKMAYAN TUM ARKADAŞ VE DOSTLARIMIZA AİLEMİZ ADINA TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM... HEPİMİZ ÇOCUKLARIMIZIN SAĞLIKLA MUTLU GÜNLERİNİ GÖRELİM İNŞALLAH... SEVGİLERİMLE.....
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 00:04 15 Yorum

15 yorum:

  1. Utanmasam, her pastanizda, harika olmus, muhtesem olmus diye tek tek yorum birakacagim ama abartmamaya calisiyorum:)) Gercekten hepsi tek tek inanilmaz guzeller. Bu vesileyle kucuk oglusunuzu da tebrik edeyim. Dugununu de gorursunuz insallah. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Nesrincigim...tekrar hayirli ugurlu olsun arkadasim. Allah güzel günler göstersin...üniversiteden mezuniyetini görelim insallah ...ama o zaman da halen pasta yapiyor olabilecegizmi bilmiyorum....:))) gerci Senin yapacagin kesin de...icindeki yaraticilik coskusu eminim uzun yillar sürecek...pastayi cok sevdim...dedigin gibi karikatürize etmek cok hos olmus...ellerine saglik, kocaman tebrikler...sevgilerimle

    zehra

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Nesrin, tebrik ediyorum, bir annenin yaşayacağı en özelama bir o kadar da zor günlerden biridir sünnet...Darısı mezuniyet, düğün gibi özel günlerinize...Pasta ise her zaman ki gibi süper, eline sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Süper olmuş ellerinize sağlık şeker hamurundan herkes bişiler yapıyor ama sizinkiler heykel traşın elindnen çıkmış gibi..
    bayıldım benimde iki oğlum var onların pastalarınıda size yaptırıım inş :)

    YanıtlaSil
  5. daha nice güzel ve mutlu günlerine insallah :))) pasta ve minik Sarp muhteseeeem...

    YanıtlaSil
  6. Nesrin'ciğim,
    Tebrik ederim oğluşunu. Allah damatlıklarını da göstersin, sağlıkla afiyetle kutlayalım o günlerini de.Düğün pastalarını da görelim.
    Makaronları beğenmenize sevindim, herkese afiyetler olsun. Fırındayken çok daha güzel kabarmış ve etekleri daha çok fırfırlanmıştı lakin pişme süresinin sonuna doğru inip beni biraz üzdülerse de lezzetini etkilememesi işin sevindirici yanı.
    Sayfanda da paylaştığın için çok teşekkür ederim canım.
    Aaaa! makaron denince çenem düşüyor, Sarp'ın pastası çooook şirin. Ellerine sağlık Nesrinciğim.
    İkinizi de çok öpüyor, sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  7. GULDEN HANIM ÇOK TATLISINIZ.... :) ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.... SEVGİLER....

    ZEHRACIĞIM CANIM BENİM... ALLAH SIHHAT VERDİKÇE PASTA YAPARIZ İNŞALLAH.... HEP BİRLİKTE..... :) ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM BENİM.... SEVGİLER...

    SİBELCİĞİM ÇOK TEŞEKKÜRLER.. AMİN.... İNŞALLAH.... SEVGİLERİMLE....

    SEVGİLİ ASUMAN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM... GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE...SEVGİLER...

    GAMZECİĞİM CANIM BENİM ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM....SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  8. Nesrin'ciğim,
    Bu iletini yazdığın gün ben de güzel dileklerimi ve kutlamalarımı iletmiştim ama şimdi gördüm ki benim yazım çıkmamış.
    Sarp'a çok geçmiş olsun. Sağlıkla, mutluluklarla büyüsün hep.
    Allah sana da düğün pastalarını da yapmayı nasip etsin canım.
    Makaronları beğenmenize çok sevindim. Afiyet şeker olsun. Telaşlı bir zamanımda olduğu için ben fotoğraflarını bile çekmemişim, sayfanda görünce çok şaşırdım ve kusurlarını da gördüm tabii. Aslında fırındayken eteklerinde çok daha fazla fırfır oluyor. Bu lezzetine etki etmese de
    çözümler bulmaya çalışıyorum.
    Tekrar tebrik eder, her ikinizi de öperim.
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  9. Nesrinciğim,
    hayırlı uğurlu olsun. Allah damatlığını da göstersin inşallah.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Nesrinciğim Hayırlı Uğurlu olsun.
    Allah nice güzel günlerini göstersin. Sevgiyle öpüyorum

    YanıtlaSil
  11. nesrinciğim..hayırlı uğurlu olsun sarpın sünneti...pasta süper görünüyor eline sağlık makaronlarda öyle..herzaman en güzel günlere..kutlamalara yap pastalarını inşallah..sevgiler..seninle tekrar buluşmayı pasta yapmayı çook istiyorumm..ne güzel bir gündü:)

    YanıtlaSil
  12. Nesrin Hanım merhaba,oğlunuzun sünneti hayırlı olsun,pastası bence de süper olmuş...Beğenmemesi mümkün değildi zaten:)) Pastalarınıza bayılıyorum aynı zamanda fotoğraflarını da çok güzel çekiyrsunuz.Hangi marka fotoğraf makinesi kullandığınızı öğrenebilirmiyim..Bu işlerde biraz acemiyim de,yeni makine alıcam ne tavsiye edersiniz...Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  13. IŞIL ABLACIĞIM HİÇ DERT ETMEYİN.. HARİKAYDILAR.... ELLERİNİZE SAĞLIK....TEKRAR TEŞEKKÜRLER....

    ARZUCUĞUM ÇOK TEŞEKKÜRLER CANIM.... SEVGİLER....

    PELİNCİĞİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.... KUCAK DOLUSU SEVGİLER BİZDEN DE...

    BESTECİĞİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ CANIM... İNAN ÇOK İSTERİM TEKRAR GÖRÜŞMEYİ.. İNŞALLAH İSTANBULA GELDİĞİNİZDE BEKLERİM ... SEVGİLER CANIM.. KIZLARA ÖPÜCÜKLER...

    AYŞEN HANIM SELAMLAR.... TEŞEKKÜR EDERİZ.... FOTOĞRAF MAKİNASI KONUSUNDA TAVSİYEDE BULUNMA GİBİ BİR SAFHADA OLDUĞUMU HİÇ SANMIYORUM.... :) FOTOĞRAF KONUSUNDA ÇOK DAHA DENEYİMLİ VE GÜZEL GÖRSELLER YAYINLAYAN ARKADAŞLAR VARKEN BEN BİR TAVSİYEDE BULUNMAYAYIM....:) ANCAK KENDİ MAKİNEM İLE İLGİLİ BİLGİ VEREYİM... CANON IXUS 100IS
    SEVGİLERİMLE....

    YanıtlaSil
  14. Nesrin'cigim tekrar hayirli ugurlu olsun, Allah Sarp'in universite mezuniyetini, damat olusunu da gormeni nasip etsin insallah. Sarp'a da kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum. Yeni pastalarini heyecanla bekliyorum. Sevgilerimle, Esra.

    YanıtlaSil
  15. Nesrin'cigim tekrar hayirli ugurlu olsun, Allah Sarp'in universite mezuniyetini, damat olusunu da gormeni nasip etsin insallah. Sarp'a da kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum. Yeni pastalarini heyecanla bekliyorum. Sevgilerimle, Esra.

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler