14 Nisan 2011 Perşembe

CAILLOU AND GILBERT CAKE - DENIZ BIRTHDAY


Sevgili Çiğdem Hanım ile hem kendi çocukları hem de çeşitli organizasyonlar için uzun sayılabilecek bir zamandır görüşüyoruz.... oğluşu Demir için de daha önce pastalar yapmıştım.... Bu yıl da Demir'e okulunda kutlayacağı doğumgünü için anneciği Caillou'lu bir pasta rica etti.......


... evet hep Demir Demir diyorum ancak pastanın üzerinde Deniz yazıyor....!! :) Bu pastanın da hatırası bu olacak benim için.... Telefonda konuşurken Çiğdem Hanım'ın isim hatırlatmasını ben bir güzel Deniz olarak not alınca !..... işte bu görüntü çıktı ortaya..... Pastayı teslim ederken Çiğdem Hanım'ın şaşkınlıkla karışık telaşlı sesi beni kendime getirip nasıl bir yanlışlık yaptığımı ancak o zaman idrak etmemi sağladı.... :)


Neyse ki yılların verdiği dostluk çerçevesinde Çiğdem Hanım'ı 5dk. bekletip, pastanın paketini açıp ismi tekrar aynı şekil ve renkleriyle DEMİR olarak düzenledikten sonra teslim ettim... Ama o 5dk.'yı bir de bana sorun....:)))


Demir'ciğe nice sağlıklı yaşlar, herkese kucak dolusu sevgiler....:))))
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 23:50 0 Yorum

0 yorum:

Yorum Gönder

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler