12 Şubat 2011 Cumartesi

BABY LION CAKE- ASLAN GURCAN 1ST BIRTHDAY CAKE


Sevgili Reyhan Hanım oğluşu Aslan Gürcan için 1 yaş doğumgününde oğluşun ismiyle bütünleşmesi için Aslan temasını arzu etti..... Ben de minik Aslan Gürcan'ı annesinin aldığı ve bana fotoğrafını gönderdiği aslan kostümü içinde yaptım pastasının üzerinde... Kurabiyelerini de tamamlayıcı olarak hazırladım...

Bu çalışmayı bir kaç ay önce yapmıştım... Yayınlamadığımı geçen gün Reyhan Hanım ile yaptığımız bir telefon görüşmesinde fark edip hemen yayınlama sözü verdim kendisine.... :) Tekrar affını diliyor , minik Aslan Gürcan'a sağlıkla güzel yaşlar diliyorum.... Sevgiler...



 1st BIRTHDAY LION COOKIES
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 16:17 2 Yorum

2 yorum:

  1. Nesrin Hanım elinize sağlık,her zamanki gibi mükemmel bir çalışma,umarım bende bir gün sizin gibi olağanüstü çalışmalar yapabilirim

    YanıtlaSil
  2. NİMET HANIM ÇOK TEŞEKKÜRLER.... HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN İNŞALLAH...SEVGİLER...

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler