29 Kasım 2010 Pazartesi

BAKUGAN CAKE - AKSEL BIRTHDAY


Sevgili Aksel'in bu seneki pastasında konuk ettiğimiz kahraman Bakugan oldu.....


BAKUGAN CAKE - AKSEL BIRTHDAY




Pasta üzerinde tek figür çalıştığım zaman pastanın büyüklüğüne göre figürün zayıf kalmaması için onun da boyutlarını büyütüyorum.... Aksel'in pastasında olduğu gibi..... oldukça iri çalıştığım bir Bakugan figürü oldu.... Böylece daha çok detay ekleme olanağı bulmuş oluyorum.... Bu da ayrı bir keyif.....

Aksel'e bir daha sağlıkla nice yaşlar ve herkese güzel günler... :)
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 23:38 4 Yorum

4 yorum:

  1. Nesrin hn. gerçekten harikalar yaratmışsınız. Hayran kalmamak elde değil. Sitenizi tesadüf eseri buldum ve takibe aldım. Hayranlıkla birer tablo gibi izlemek için. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık...nuralp e katılıyorum. tablo gibiler. muhteşem figür çalışan nadir pastacılardansınız. Ve heyecanla yeni pastalarınızı beklediklerimdende biri aynı zamanda...sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. http://cikolatabutikpasta.blogspot.com/1 Aralık 2010 00:26

    Bu kadar güzel çalışılmış bir figür olabilir mi? Yine harikasınız... Gerçekten tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler