27 Eylül 2010 Pazartesi

Öncelikle herkese selam.... biliyorum uzun bir ara vermiş oldum..... bayram tatili, okulların açılışı, derslere adaptemiz, e malum günler kısalmaya da başladı.... daha ne söylesem biliyorum bahane değil ama ben bir türlü oturamadım yazmaya.... affınızı diliyor bir daha böyle fazla aralar vermemek üzere hemen heyecanla pastasının yayınlanmasını bekleyen annesi Sevgili Meltem Hanım'ın oğluşu Deniz için hazırladığım 1 yaş pastasıyla başlıyorum..... Herkese sevgiler...


 UNDER THE SEA  CAKE - 1ST BIRTHDAY DENIZ



 UNDER THE SEA  CAKE - 1ST BIRTHDAY DENIZ

 UNDER THE SEA  CAKE - 1ST BIRTHDAY DENIZ


  UNDER THE SEA  CAKE - 1ST BIRTHDAY DENIZ
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 19:39 6 Yorum

6 yorum:

  1. Çok güzel bir pasta ,ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel olmuuusss. Ellerine saglik harika.

    YanıtlaSil
  3. Oglumuzun ilk dogumgunu partisine ve ismine yakisir, renkleriyle ve suslemeleriyle civil civil ve tadiyla da gercekten muthis bir pastaydi!
    Pasta uzerindeki tum figurler partimizin konsepti ve dekoruyla , pasta uzerindeki bebek de oglumuz Deniz ile birebirdi :)
    Nesrin hanim’a bir kez daha sonsuz tesekkurler, kucak dolusu sevgiler! Ellerinize saglik!
    Deniz’in annesi Meltem

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşım! yine haaaaaarika bir pasta yapmışsın.Eline yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Gozum gonlum acildi yine pastanizi gorunce! Elleriniz dert gormesin...

    YanıtlaSil
  6. Kuzucuğuma çok yakışır bir pasta olmuştu. Pastanın üzerindeki bebeği gorunce "Bu benim Deniz'im!" dedim. Bu sanat eseri için teşekkürler, ellerinize sağlık. Sevgiler.

    Deniz'ciğin Halası
    Mehtap Çetinyılmaz

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler