19 Ağustos 2010 Perşembe

 BIRTHDAY CAKE

Sevgili Serap Hanım bebeğini yakın bir zamanda kucağına almaya hazırlanan gelinleri Sevgili Filiz Hanım'ın doğumgünü için oldukça özel bir tema arzu etti pastasında.....

 BIRTHDAY CAKE


Alaçatı'daki Köşe Kahve'yi, Alaçatı'nın fenerlerini ve saksı çiçeklerini çok seven Filiz Hanım'ı çiçeklerin içinde Köşe Kahve'de kahvesini yudumlarken görüntüledim pastasının üzerinde....



 BIRTHDAY CAKE




BIRTHDAY CAKE



Pastanın bir yan kenarında Köşe Kahve'nin ön görünümünü yansıtırken, bir diğer yan kenarında Filiz Hanım'ın beklediği bebeğini temsilen odasında kullandığı yelkenli temasından yararlanarak bebek eşyalarıyla süslenmiş bir köşe oluşturdum....:)






BIRHTDAY CAKE


Benim için oldukça heyecanlı ve değişik bir çalışma oldu....:) Sevgili Filiz Hanım'a bebeğini sağlıkla kucağına almasını ve sevenleriyle nice doğumgünleri yaşamasını temenni ediyorum.... Sevgilerimle....
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 01:13 11 Yorum

11 yorum:

  1. Canim Nesrincigim...simdi ;bende bir köse kahve hayraniyim,Alacati asigiyim..hani bilmem anlatabildimmiiiiii? Of of of derim ben bu pastaya...detaylara herzamanki gibi bayildim...harikasin sen yaaaa...sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  2. harika bir çalışma olmuş. detaylara ve güzelliğe hayran kaldım...ellerine, emeğine sağlık...
    sevgiler, hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  3. Nesrinciğim, önünde saygıyla eğilip alkışlıyorum.

    Gerçekten farklı çok güzel bir çalışma olmuş, ellerine sağlık.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Nesrin Hanım,
    Eşim Filiz'i ve tüm ailemizi tasarladığınız bu çok güzel ve özel pasta ile çok mutlu ettiniz. Herkes çok beğendi ve afiyetle de yedik. Her bir detayı öyle güzel ortaya çıkarmışınız ki bu sene bebek beklediğimiz için gidemediğimiz Alaçatı'yı uzun sohbetlerimizle hatırladık.
    Ellerinize sağlık..
    Serkan

    YanıtlaSil
  5. sevgili Nesrin Hanım,
    pastayı gördüğümde yaşadığım şaşkınlığı ve sevinci anlatamam! biricik eşim ve sevgili görümcem Serap beni mutlu edecek tüm ayrıntıları düşünmüş ve size iletmişler. öncelikle onlara bana hazırladıkları bu süpriz için çok teşekkür ediyorum. ve siz Nesrin hanım, eşimin söylediği gibi detayları o kadar ince tasarlamışsınız kı, ortaya hem tadıyla hem görüntüsüyle muhteşem bir pasta çıkmış. ellerinize, emeğinize sağlık.
    sevgilerimle,
    filiz

    YanıtlaSil
  6. Ben de herkez gibi detaylara bayıldım:saksılar,çiçekler,yelkenler,yapraklar...hepsi harika olmuş!!! Tebrikler!

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Nesrin Hanım'cım,

    Mükemmel ötesi bir tasarım olmuş. Tam bir el emeği, göz nuru. Tüm detaylar ince ruhunuzu yansıtıyor. Ellerinize, yüreğinize sağlık.

    Kursiyeriniz Sema :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Nesrin Hanım'cım,

    Mükemmel ötesi bir tasarım olmuş, bayıldım, bayıldım. El emeği, göz nuru... Tüm detaylar ince ruhunuzu yansıtıyor. Ellerinize sağlık.

    Kursiyeriniz Sema :)

    YanıtlaSil
  9. ZEHRACIGIM NE MUTLU SENI DE GOTUREBILDIYSE HATIRALARINA... IYI Kİ YAPMIŞIM BU MODELİ...:) SEVGİLERİMLE ... ÖPÜYORUM SENİ....

    SEVGİLİ ÜMMÜ HANIM SİZE DE HAYIRLI RAMAZANLAR..TEŞEKKÜRLERİMİ VE SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM...


    ARZUCUĞUM ... ESTAĞFURULLAH. NE DEMEK...ÇOK NAZİKSİN..ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM... ÖPÜYORUM SENİ... GÖRÜŞMEK ÜZERE...SEVGİLER..

    SEVGİLİ FİLİZ HANIM VE SERKAN BEY İÇTEN YORUMLARINIZ VE BEĞENİLERİNİZDEN DOLAYI ÇOK MUTLU OLDUM.... TEŞEKKÜRLERİMLE VE SEVGİLERİMLE... BEBEĞİNİZ SAĞLIKLA GELSİN İNŞALLAH.... FİLİZ HANIM YENİ YAŞINIZ KUTLU OLSUN... TEKRAR GÖRÜŞEBİLMEK DİLEĞİYLE....

    VERAY HANIM TEŞEKKÜR EDİYORUM...SEVGİLERİMLE...

    CANIM SEMACIĞIM NE HEYECANLA YAZDIĞINI BİLİYORUM YORUMUN İÇİN AYRICA ÇOK COK TEŞEKKÜR EDİYORUM... EN KISA ZAMANDA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE....SEVGİLER..:)

    YanıtlaSil
  10. ah canım benim.
    senin ellerin,
    emeğin, harikalar yaratıyor..
    tebrik edeim filiz hanımı..
    (gidince uğrayacağım :)

    YanıtlaSil
  11. İftar sofralarınız için lezzetli tariflerini hazırlarken, iftar sofralarınızı süsleyen tariflerinizi bizlerle de paylaşmaya ve birbirinden değerli hediyeler kazanmaya ne dersiniz?

    Çünkü biz bu Ramazan, Hamarat Abla olarak sofralarınızın lezzet ortağı MAGGI® sponsorluğunda lezzetli ve besleyici Fırında Tavuk tariflerimizi birbirimizle paylaşacağımız bir etkinlik düzenledik ve tarifleriyle bu etkinliği zenginleştirecek katılımcılara bazı hediyeler vermek istedik.

    Ayrıntılar için http://www.hamaratabla.com/

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler