1 Haziran 2010 Salı

FLOWERS WEDDING CAKE - KIYMET & IBRAHIM

Bahardan mıdır, yoksa geliveren yazdan mıdır bilemiyorum ama bu sıralar elim hep bu rengarenk mine çiçeklere gidiyor galiba...:) Üstte gördüğünüz pembe tonlarındaki çiçeklerle bezeli bu pasta bir nişan törenine eşlik etti...... Kıymet & İbrahim çiftine mutluluklar diliyorum.....

FLOWERS

Bu mor pembe ve beyaz çiçeklerden oluşan soft mavi renkteki pasta ise Semra Hanım'ın doğumgününü içindi... Sevgili Semra Hanım'a buradan sağlıkla ve sevdikleriyle nice yaşlar diliyorum.... Ayrıca bu pastayı yapmama vesile olan Sevgili arkadaşım Mine'ciğime de teşekkür ediyorum..... Sevgilerimle.....
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 23:50 3 Yorum

3 yorum:

  1. Bu kadarmi zevkli olunur ne kadar kibar ne kadar zarif .Cok ince zevklisiniz en kisa zamanda ders almam lazim sizden .Bu arada ben Deniz Bey,

    YanıtlaSil
  2. Bende sevgili Kurabiyecici´ye katiliyorum...nasil bir zerafettir...temiz calismadir...özendir.Iste budur!!! Ellerine saglik canim Nesrincigim...cok sevgilerimle

    zehra

    YanıtlaSil
  3. DENİZ HANIM SELAM... AKLIMA GELDİKÇE HALA GÜLÜYORUM.... AMA BENİM SUÇUM YOK DEĞİL Mİ....:) SOYADINIZ BEY OLUNCA OLDU TUM OLANLAR...:)) YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM.... GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE...SEVGİLER....

    CANIM ZEHRACIĞIM ASIL ZARİF SENSİN... ÖPÜYORUM SENİ..TEŞEKKÜRLERİMLE VE KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler