27 Haziran 2010 Pazar

BAKUGAN CAKE - SARP BIRTHDAY

Canım oğluşuma bu sene ilk karnesini aldığı güne denk gelen doğumgünü için hazırladığım Bakugan Pastası....... Okulunda arkadaşlarıyla ve öğretmenleriyle birlikte afiyetle yediğimiz pasta için yine bir çok tema geldi gitti....:) ama en ağır basan bu yaş çocuklarının ilgiyle izlediği çizgifilm kahramanı Bakugan oldu....


 BAKUGAN CAKE - SARP BIRTHDAY

Tabii Sarp'ın pastasının karakterine karar vermesinde önemli rol oynayan ondan daha önce Sevgili Tuna için yaptığım Bakugan pastasının da etkisi olduğunu düşünüyorum.... Tuna'ya da hem doğumgünü hem de sünnet kutlaması için yapmış oldum bu pastayı...... Sevgili Tuna'ya da tüm Bakugansever çocuklara da nice güzel yaşlar diliyorum......Sevgilerimle.....


BAKUGAN CAKE - TUNA BIRTHDAY




Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 19:06 5 Yorum

5 yorum:

  1. harıka bı pasta bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Nesrinciğim Sarp'ın yeni yaşını kutlar hayatı boyunca daima sağlıklı ve mutlu olmasını diliyorum.Eh! insanın annesi pastacı olursa böyle güzel bir pastayla doğumgününü kutlar. Eline sağlık canım.Oğluşunu öp yerime.

    YanıtlaSil
  3. Nesrinciğim, sevgili Sarp'ın doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum. Dilerim birlikte nice mutlu, uzun, sağlıklı yıllar geçirirsiniz. Sevgilerimle, ikinizide öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. öperim ben o çok tatlı anne arkadaşımı
    ve apaşasını.
    vnice güzel günlerini gör nesrinim..
    sevgiler cannım..

    YanıtlaSil
  5. IŞIL HANIM TEŞEKKÜRLER...

    LİZACIĞIM ÇOK TEŞEKKÜRLER CANIM..... SEVE SEVE ÖPERİM..:))

    ARZUCUĞUM ÇOK TEŞEKKÜRLER CANIM.... KUCAK DOLUSU SEVGİLER..

    AH NUNUCUĞUM .... ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM... BİZDEN DE SANA KUCAK DOLUSU SEVGİLER....

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler