14 Ekim 2009 Çarşamba

THE CARS CAKE - SARP



....... Ve uzunca sayılacak bir aradan sonra yeniden Şimşek Mcqueen........ :) Sürekli aynı modelleri yaptığım için hatta renklerine kadar aynı şekli uyguladığım için yayınına ara vermiştim........ Ama çocukların bu sevimli kırmızı arabaya ve arkadaşlarına ilgisi değil azalmak gün geçtikçe daha da artarak devam ediyor...




THE CARS CAKE - SARP



Sevgili Serap Hanımdan gelen maili açtığımda karşımda bir pasta tasarım çizimi duruyordu...... Kendisi özenle tüm incelikleriyle, renkleriyle, detaylarıyla istediği pastanın çizimini yapıp göndermişti.....


THE CARS CAKE - SARP


Oğluşu Sarp için doğumgününe ve ayrıntılarına çok önem verdiği yaptığı çizimden anlaşılıyordu.... Benim ise uygularken değiştirmeyi önerdiğim tek ayrıntı pastanın 3 şeklinde değil kare olarak dizaynı oldu..... İstendiği kişi sayısı itibariyle bunu uygulamak daha uygun olacaktı...... Neyse ki Serap Hanım da bu önerime sıcak baktı ve Sarp'çığın 3.yaş doğumgünü pastası tüm detaylarıyla bu şekilde hazırlandı....

Ben de uzunca bir aradan sonra bu zevkle çalıştığım değişik dizaynı paylaşmak istedim sizlerle.....


THE CARS CAKE - SARP



Oğluşumun adaşı Sarp'çığa sağlıkla güzel bir hayat diliyorum buradan tekrar..... Sevgilerimle.....

Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 00:01 3 Yorum

3 yorum:

  1. Sarp'ın annesi14 Ekim 2009 09:47

    Nesrin Hanımcım tekrar teşekkür ederiz, ellerinize sağlık. Pastamızın hem lezzetine hem kalitesine ve de el emeğinize herkes hayran kaldı.

    YanıtlaSil
  2. evet canım benim gercektende çok hoş olmuş

    ee sen yaparsında güzel olmazmı hiç
    canımsın
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Serap hanım ne demek, siz tasarladınız ben uygulamaya çalıştım... ne mutlu bana ... sevgilerimle, tatlı Sarp'ı da öpüyorum yanaklarından....:)



    Sevilcim, çok naziksin... çok teşekkür ederim canım.....

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler