4 Ekim 2009 Pazar

Kışın kendini göstermeye başladığı şu günlerde, biz de oğluşumla okulumuza, öğretmenimize ve derslerimize alışmaya çalışıyoruz..... Zira bizimki kendini hala anasınıfında sanarak oyun saatlerinin azlığından oldukça şikayetçi...!! :)

Tüm 1.sınıf kuzulara derslerinde başarılar, annelerine güç kuvvet ve herkese güzel bir hafta diliyorum.....:


RAY MYSTERIO CAKE




Yeni nesil delikanlı adaylarının gözdesinin şu aralar Amerikan Box Turnuvaları olduğunu bu pasta modeliyle öğrenmiş bulunmaktayım....!! Tabii bunlar bebekler ve küçük yaş çocukları için yaptığım pasta modellerine benzemiyor pek......


Mert de delikanlılık yolunda, 12.yaşını kutlarken hayranı olduğu kahramanı ( Rey Mysterio) pastasına konuk etmek istemiş...... Araştırma yaparken hiç bir fikrim olmayan bu konu hakkında bir kaç fotoğrafın yanında biraz da video aradım.... Açıkçası ben seyretmeye modelimi kafamda canlandıracak kadar ancak dayanabildim..... :) Pek tarzım değil,....... derken benim de bir oğlan annesi olduğum ve günün birinde bu tarz spor tabir!! edilen müsabakalarla benim de oğluşumun ilgilenebileceği fikri beynimde dolaşırken, şimdilik böyle bir ilgi olmamasından dolayı mutluluk duydum ama nereye kadar bilemiyorum......


Neyse içinizi daha fazla karartmak istemiyorum... çünkü pastayı yaparken bu karamsar duygulardan uzak, modelimi mümkün olduğu kadar sevimli çalışmaya özen gösterdim...... ve oldukça değişik bir konsept olduğu için çok büyük bir zevkle çalıştım.....



RAY MYSTERIO CAKE

Sonrasında Mert'in annesinden sürpriz olarak yapılan bu pastanın Mert tarafından büyük beğeniyle karşılandığını ve amaçlanan hedefe ulaşıldığını öğrenince yine büyük bir mutluluk duydum..... Mert'e buradan tekrar sağlıklı mutlu bir hayat diliyorum..... Sevgilerimle......




NOT: SEVGİLİ ARKADAŞLARIM SELDA VE EMEL BENİ DÜŞÜNÜP BİR ÖDÜL GÖNDERMİŞLER... BURADAN TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİYORUM..... SAĞOLUN ARKADAŞLAR AMA BENDEN SADECE BU KADAR...:) SEVGİLERİMLE....


Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 19:16 3 Yorum

3 yorum:

  1. Nesrinciğim yine harika bir çalışma..:))ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bende şimdi senin sayende öğrendim bakalım daha neler göreceğiz :)) Ellerine sağlık canım yine çok güzel bir çalışma olmuş. Bu arada sana bir ödül gönderdim detaylar blogumda..

    YanıtlaSil
  3. ULVIYECIM TEŞEKKÜRLER CANIM.... SEVGİLER...

    SELDACIM, ÖDÜL İÇİN TEŞEKKÜR EDERKEN, ONDAN ÖNCE GÜZEL İLTİFATIN İÇİN TEŞEKKÜR EDEYİM..... ÇOK NAZİKSİN.... ÖDÜLÜNÜ ALDIM KABUL ETTİM...:) TEKRAR TEŞEKKÜRLER CANIM.... ÖPÜYORUM KOCAMAN SEVGİLER....

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler