6 Mart 2009 Cuma

Herkese selam.... Pasta Tasarım Eğitim Günlüğünde Mart / 2009
eğitim programımız yayına girmiştir.....
İlgilenenleri orada bekliyor olacağım ...:))



Sevimli Tavşancık Pastasının aldığı ilgiden duyduğum mutluluğu anlatamam.... Güzel yorumlarınız ve övgü dolu sözleriniz için çok çok teşekkür ederim.......







..... ve işte söz verdiğim gibi İpek'ciğin Çiftlik Pastası.......


DSC07725-E BUTUN-1

Bu çalışmamda da pastanın üzerinde mümkün olduğunca İpek'in sevdiği tüm çiftlik hayvanlarını buluşturmaya çalıştım.....


DSC07733-E THE FARM CAKE


Sevimli Tavuğumuz ve civcivleri..........., Lahanaları iştahla midelerine indiren obur Tavşancıklarımız .......,


DSC07728-E FARM CAKE

Sevimli İneklerimiz ( inek çalışmak gerçekten de çok zevkli.....!!)......., Koyunlarımız ve Koçumuz!........


DSC07727-E THE FARM CAKE

DSC07741-e THE FARM CAKE

Gölde yüzen Ördekler......., Kazlar........, Otlarını yiyen Atımız..... Tepesinde ahırın çatısına tünemiş Horozumuz.......,

DSC07732-e horoz at


ve İpek'ciğin yanında Kaplumbağamız ve kucağında da en sevdiklerinden minik Tavşanımız......


DSC07735-E THE FARM CAKE

Bol elma ağacı...... çitler........ yeşillikler ...... derken zaten pastanın üzerinde başka yer kalmadı...:)) İpek'e buradan yine sağlıkla, mutlu yaşlar derken böylesine renkli de bir hayat diliyorum.....


Mutlu bir hafta sonu dileklerimle..... Sevgiler......
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 10:30 6 Yorum

6 yorum:

  1. ayyyyyyyyyyyyy ne kadar sırın olmus elleınıze saglık :)))

    YanıtlaSil
  2. hayatım bayıldım bayıldım ne kadar güzel bir çalışma olmuş.ellerine emeğine sağlık
    hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu dilerim sevgilerimle nilgün

    YanıtlaSil
  3. nesrin abla yine şahaser bir pasta hazırlamışsın ellerine sağlık.
    sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  4. Nesrinciğim artık söyleyecek söz bulamıyorum .Her zamanki gibi süpersin

    YanıtlaSil
  5. nesrin hanim gercekten cok guzel! ellerinize saglik!

    YanıtlaSil
  6. pastalarin goz kamastiriyor inanilmaz guzeller!!!!!

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler