26 Kasım 2008 Çarşamba







Zamanın su gibi akıp gittiğini yine hatırlatma vakti geldi......

Pasta Tasarım 1 yılını bu satırlarda, nice hikayelerle, nice güzel övgülerle, güzel heyecanlarla, ve yorumlarını esirgemeyen güzel dostlarla birlikte doldurdu......

Nice yılları burada kutlamak dileğiyle..........

Tüm arkadaşlarıma, burada bulunmaktan dolayı duyduğum mutluluğu göstermek adına bu gün için hazırladığım bu maket pastayı armağan ediyorum..... Sevgilerimle.........




( NOT: Fotoğraflar için sevgili İlker'e buradan tekrar teşekkürler......)

PEMBE-KAHVE KATLI PASTA DETAY
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 00:10 31 Yorum

31 yorum:

  1. Rica ederim arkadaşım..Nice 11 21 yıllara inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Nice güzel paylaşımlara Nesrin'ciğim..1.yılın hayırlı olsun canım..


    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. Yüzünün ve kalbinin güzelliğini yansıttığın pastalarınla birlikte nice güzel yaşlar diliyorum Nesrinciğim...

    YanıtlaSil
  4. tebrikler Nesrincimmmmm,iyi ki yazdın bu blogu ve iyi ki seninle tanıştım...Nice güzel paylaşımlara...

    YanıtlaSil
  5. İlkercim güzel dileklerin için teşekkür ederim canım....

    Gül Ablacım, Üstadım..... çok çok teşekkürler..... sevgilerimle...

    Burçincim, zarif arkadaşım..... Çok teşekkür ederim canım benim...... sevgilerimle......

    Canım Arzucum, seninle tanışmış olmaktan dolayı ben de çok mutluyum.... Çok teşekkür ederim canım..... sevgilerimle......

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Nesrinciğim...İyiki kurmuşsun blogunu ve iyiki seni tanımışım ve iyiki geçen yaz tesadüfen Bakeshop'a uğrayıp yakından tanışma imkanı bulmuşum.Başarılarının devamını diliyorum... sevgiyle bakan gözlerin hep gülsün ve bizimle olsun...sevgilerimle

    zehra

    YanıtlaSil
  7. Ziyaretçilerinin ve sevenlerinin bol olduğu nice yıllara...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Yeni yaşınız kutlu olsun;)

    Pastanın renk uyumu çok çok güzel olmuş.Kar tanelerini kullandığınız kalıbı merak ettim.O kadar girinti çıkıntıya rağmen bu kadar net kar figürü yapmayı başaramam gibime geliyordu.Pastanızı görünce yanıldığımı anladım.Kalıbınızın fotoğrafını paylaşırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  9. Zehracım canım benim çok çok teşekkürler..... Hakikaten iyi ki ben de o gün oradaydım da seni tanıma fırsatı buldum.... Ama o güzel tesadüfü hiç unutmayacağım.... ne gülmüştük di mi..... sevgiler canım....

    Yasemincim, çok teşekkür ederim canım.... sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  10. SEVGİLİ HÜLYACIM.... ÇOK TEŞEKKÜRLER....KALIBIMIN FOTOGRAFINI MAIL ADRESİNE GÖNDERDİM.... UMARIM YARDIMCI OLUR.... SEVGİLER......

    YanıtlaSil
  11. CANIM NE CABUK GECTI. SENINLE TANISALI 1 YIL OLDU DEMEK. BLOGUNLA BERABER ARAMIZDA OLMANDAN MUTLULUK DUYUYORUM VE NICE SENELERE HEP BERABER DIYORUM. SEVGILER.

    YanıtlaSil
  12. FERAHCIM EVET.. HEMEN ARKANDAN GELMİŞİM..... HEP BİRLİKTE YIL DÖNÜMÜMÜZ KUTLU OLSUN CANIM..... TEŞEKKÜRLER.... SEVGİLER.....

    YanıtlaSil
  13. Nice mutlu yıllar ve mutluluklar diliyorum.Sizi takip ediyorum .Yaptıklarınızın hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Nesrin ciğimm,
    Nice uzun yıllara canım.Bol pastalarla gorelim seni, guzel yeni kesiflerle gorelim her daim.İçindeki guzelliğin hiç eksilmesin canım.

    Pastan harika olmus renk uyumu, çok şık olmus.
    İlker e de resimler için eline saglık:)

    Opüyorum.
    Figen Karavaş

    YanıtlaSil
  15. Nesrinciğim,
    Nice yıllara. Çok uzun yıllar geraber güzellikleri paylaşabilmek dileğiyle

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Canım pasta tasarım ile nice güzel yıllara :))))

    Maket pasta da çok güzel görünüyor.Renklerin uyumu harika...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Nesrin'ciğim,

    Bu pastanın aslını gören biri olarak şunu söylemeliyim ki; harika bir çalışmaydı. O günkü kendi telaşımdan ve heyecanımdan söyleyip söylemediğimi hatırlamasam da bloğunun 1. yaşı kutlu olsun canım. Böylesine güzel pastalar ve paylaşımlarla dolu mutlu, sağlıklı nice seneler dilerim.

    Çok öpüyorum.

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  18. Nesrincim, dehe nice güzel pastalarla birlikte bloğunun yıl dönümlerini kutlaman dileğiyle... İyiki varsın, iyiki seni tanma fırsatı bulmuşum... Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  19. SEVGİLİ AYŞEGÜL.... ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM... SEVGİLER...

    FİGENCİM CANIM BENİM..... BENİ MAİLLERİNLE VE YORUMLARINLA YALNIZ BIRAKMAYANLARDANSIN..... ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM.... KUCAK DOLUSU SEVGİLER.... ÖPÜYORUM ÇOK.....

    CANIM PELİNCİM..... ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER .... SEVGİLERİMLE.....

    ZERRİNCİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM..... HEP BERABER İNŞALLAH..... SEVGİLERİMLE....

    YanıtlaSil
  20. IŞIL ABLACIM, HİÇ OLUR MU.... GÖRÜR GÖRMEZ SÖYLEDİNİZ..... ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM...... ÇOK ÇOK ÖPÜYORUM SİZİ... ( NASIL O GÜN HERŞEY YOLUNDA GİTTİ Mİ.. ÇOK MERAK EDİYORUM....:)) SEVGİLERİMLE.....

    BANUCUM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM BENİM.... GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE... SEVGİLER....

    YanıtlaSil
  21. Nesrin Hn;İyiki varsınız diyorum:)
    Sizin sayenizde çok şeyler öğrendiğime inanıyorum.Nice nice blog yaşları kutlamanız dileğimle:)
    Sevgiler.......

    YanıtlaSil
  22. SEVGİLİ DİLEKCİM... NE MUTLU BANA... ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN..... SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  23. Nesrincim, nice yaşalara sağlıkla
    başarıyla inşallah.
    İyi ki varsın ve bizimlesin.

    MİNE

    YanıtlaSil
  24. Nesrinciğim,

    hayırlı uğurlu olsun nice upuzun yıllara diyorum...Ve bu pastanda her zamanki gibi çok çok güzel, ellerine emeğine sağlık...

    sevgiyle kal,

    YanıtlaSil
  25. Nesrinciğim pasta tasarımın yıldönümü kutlu olsun canım. yıllarca bu güzellikleri paylaşmak dileğiyle.
    sevgilerimle
    Funda

    YanıtlaSil
  26. biricik nesrinim,
    güzel yüzün, güzel gönlün ile hafızalarıma yer ettiğin bake shop gününü hiç unutamadım...
    güzel kalpleri yüreğime aldığım bir gündü benim için..
    varlığın da ,
    bloğunda sonsuz olsun NESRİNciğim..
    hayatıma kattığın güzellikler için çok teşekkür ederim..
    SEVGİLER nUnU

    YanıtlaSil
  27. Zevkli tasarımlarınla daha nice senelere Nesrinciğim.

    YanıtlaSil
  28. Zevkli tasarımlarınla daha nice senelere Nesrinciğim.

    YanıtlaSil
  29. Nesrincim, nice güzel rengarenk tatlı yıllar dilerim sana ve Pasta Tasarım'a :)
    Pasta da her zamanki gibi çok güzel çok şık, ellerine emeklerine sağlık..
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  30. Zümrütcüm, canım çok teşekkürler... öpüyorum seni.... sevgiler...

    Fundacım çok teşekkürler güzel dileklerin için.... sevgilerimle....

    Nunucummmmmm, asıl ben teşekkür ederim güzel candan sözlerin için... Seni tanıdığım için çok mutluyum..... sevgilerimle.....

    Didemcim, çok çok teşekkürler canım.... Hep birlikte......sevgiler.....

    Ayşecim çok teşekkür ederim canım benim.... kucak dolusu sevgiler....

    YanıtlaSil
  31. nesrincim
    biraz geç oldu ama... epeydir seni izleyememiştim... bugun fırsat bulunca hemen yazmak istedim...
    yarattığın lezzetler ve görsel zevkler ile "pasta tasarımının 1. yaşını" kutlarım... kendi adıma :)izleyerekte olsa yaşattığın tad için teşekkur ederim... daha uzun yıllar bu tadı yaşamak isterim :)
    en icten başarı dileklerimle...
    sevgiler...
    olcay...
    (cetiner)

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler