28 Ekim 2008 Salı

EVET HEPİMİZ EVLERİMİZE, YUVALARIMIZA, SAYFALARIMIZA YENİDEN HOŞBULDUK...... KENDİ ADIMA, GERÇEKTEN ŞU BİRKAÇ GÜNLÜK SINAVDA BİRBİRİMİZ İÇİN NE KADAR KIYMETLİ OLDUĞUMUZU ANLADIM. AMA BİR O KADAR DA DOSTLUKLARIN NE KADAR SAĞLAM TEMELLER ÜZERİNE KURULMUŞ OLDUĞUNU DA ...... NASIL DA BİRDEN BİRE KENETLENDİK...... ÇOK MUTLULUK VERİCİ BİR DURUM...... NEYSE Kİ ARTIK GEÇTİ...KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM............ UMARIM BİR DAHA BÖYLE TATSIZ BİR AYRILIK YAŞAMAYIZ..... BU VESILEYLE CUMHURİYET BAYRAMIMIZI KUTLUYOR BÖYLESİNE ANLAMLI BİR GÜNDE TEKRAR MERHABA DEMEKTEN MUTLULUK DUYUYORUM....... HERKESE SEVGİLERİMLE......
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 22:09 6 Yorum

6 yorum:

  1. Cumhuriyetimizin 85. yılı hpimize kutlu olsum...

    YanıtlaSil
  2. Nesrincigim....şükür kavuşturana.Offf sorma bende kendimi o kadar yalnız hissettim ki..hele buralarda sanki TR' den tüm bağlantım kopmuş gibi oldum. Sizlere öyle alışmışım ki...izi ki varsınız...İYİ Kİ VARSIN arkadaşım...sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  3. HEPİMİZE BANUCUM.... HEPİMİZE....:))

    ZEHRACIM, CANIM BENİM..... HAKİKATEN BİRBİRİMİZE NE ÇOK ALIŞMIŞIZ... SANKİ HAYAT DURDU GİBİ GELDİ.... AMA BU AKŞAM ÜSTÜ BİLGİSAYARIMI AÇIP DA O TATSIZ YAZIYLA KARŞILAŞMAYINCA SANKİ YAZMAYA BAŞLADIĞIM İLK GÜNKÜ GİBİ BİR HEYECAN DUYDUM..... NE GÜZEL BİR DUYGUYMUŞ YA..... SEN DE İYİ Kİ VARSIN CANIM...... SEVGİLERİMLE.....

    YanıtlaSil
  4. MERHABA NESRİNCİĞİM..
    ÖZLEDİMM SENİ ..

    SEVGİLERLE CUMHURİYETİMİZ KUTLU OLSUN CANIM.

    nUnU

    YanıtlaSil
  5. NUNUCUM CANIM BENIM..... INAN BEN DE OZLEDIM... TEKRAR BURADA OLMAK ÇOK ÇOK GÜZEL...... SEVGİLERİMLE.... ÖPÜYORUM ÇOK..... EVET CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN.....

    YanıtlaSil
  6. Rapunzelcim merhaba sitemin bağlantı adresini www.hayatintatlari.com olarak değiştirirsen sevinirim...

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler