4 Temmuz 2008 Cuma



Hayatımın bu bölümü tıpkı güzel bir "35 yaş" hediyesi gibi "GÜZEL ŞEYLER"le geçmeye devam ediyor...........


Bu GÜZEL ŞEYLER'den biri de Sevgili İlker (İlker'in Mutfağı) ile arkadaşlığımızın sanal alemden İlker'in güzel deyimiyle "yol arkadaşlığı"na dönüşmesi......

Bu "GÜZEL ŞEY"için bana verdiği güven desteği , sıcaklığı ve paylaştığı heyecanı için İlker'e çok teşekkür ediyorum........ Sevgili İlker'e Bake Shop yolculuğunda arkadaşılık etmek benim için büyük bir mutluluk ve heyecan olacak.



İşte bu birlikteliğimizin başlangıcı için bir kutlama buluşması planladık ve herkesi 12 Temmuz 2008 tarihinde Bake Shop Kızıltoprak'da güzel bir gün geçirmek, eğlenmek ve mutluluğumuzu paylaşmak için bizimle olmaya çağırıyoruz.....



En kısa zamanda Bake Shop Kadıköy'de keyifli seminerlerimizle birlikte olmak dileğiyle.........
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 21:56 8 Yorum

8 yorum:

  1. Nesrinciğim,
    Çokkk ama çokkkk sevindim sevgili İlkerciğimin ve senin adına..Allah bol kazançlar nasip etsin..Yeni işiniz hayırlı uğurlu olsun..Şehir dışında olmazsam mutlaka kuzum ve ben orada sizlerle birlikte olacağız...Öpüyorum kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Nesrin hn:Geç bile kaldınız inanın sizin kurslarınıza katılmayı çok isterim.Çok isabetli bir karar almışsınız.Arkadaşınızla birlikte size nice başarılara imza atmanız dileğimle:)))))Sevgiler.......

    YanıtlaSil
  3. Nesrinimmm :))
    Hayırlı uğurlu olsun canım benim :)
    İlkerede didim zırt pırt ziyaretinize geliriz artık canımcım:))
    Geçmiş doğum gününüde kutluyorum, İstanbul dışındayım ayıptır sülemesi o yüzden accık rötarlı oldu kutlamam :))
    Çoook öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Nesrin,

    hayırlı uğurlu olsun, umarım herşey gönlünce olur canım...

    Çok sevindim adına, tekrardan tebrik ederim:)

    Sevgiyle kal,

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Nesrin, İlkerciğimle birlikte çıktığınız yolda herşey hayal ettiğiniz gibi olsun.

    YanıtlaSil
  6. her şey gönlünüzce olacak inanıyorumm.
    yarın orada olacağım inşş.
    sevgili ilkerle de konuştuk..
    svglr NuNu

    YanıtlaSil
  7. Nesrincim hayırlı olsun dilekleriniz gerçek olsun

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Nilaycımmmmm,
    Dilekçimmmmm,
    Feyzacımmmmmm,
    Zümrütçümmmmmm,
    Sibelcimmmmm,
    Sevgili Nunucummmmm,
    ve Aylincimmmmmm, çok çok teşekkürler güzel temennileriniz için... Ne mutlu bana böyle dostlara sahip olduğum için.....
    Sevgilerimle.....

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler