20 Haziran 2008 Cuma

Herkese selam......... ben okulumu ve stajımı bitirdim..... Çok şükür anlımın akıyla benim için çok değerli bir deneyimi daha geride bırakmanın mutluluğunu yaşıyorum........ Öncelikle güzel insanlarla tanışmış olmaktan, bundan 4-5 ay önce söyleseler inanmayacağım yerlerde bulunmaktan ve çok güzel şeyler öğrenmiş olmaktan dolayı kendimi çok şanslı hissediyorum.......


Bu arada hatırlarsanız eşim için erken bir doğumgünü hazırlayıp ona bir tatil pastası yapmış ve tatil hayallerimizden bahsetmiştim .... İşte bu dileğimiz de gerçekleşti ve rüya gibi güzel bir tatil haftası yaşayıp geriye işlerimin ve pastalarımın başına döndüm......




Haziran ayı bizim ailede bol doğumgünü anlamına geliyor........ Annemin, erkek kardeşimin ve güzeller güzeli eşinin, en önemlisi OĞLUŞUMUN ve benim........ dolayısıyla bol pasta demek Haziran bizim için........




İşte tatil için yola çıkacağımız gün de sevgili anneciğimin doğumgünü ile çakıştı....... Halimi görmenizi isterdim....... Üstelik bu gün benim stajımın da son günü idi...... Artık telaşımı siz düşünün....... Bir taraftan valiz toplamaya çalışırken bir taraftan da anneme aklımdaki gibi bir pasta yapmak için uğraşıyordum.





Sonuçta bazı aksilikler olmasına rağmen(mesela drapenin uç kısımlarındaki problem gibi.....) anneciğime gördüğünüz pastayı hediye ettim doğumgününde........Onun mutluluğu benim mutluluğum oldu...... Çünkü dediğim gibi o kadar telaşımın içinde bu pastanın ortaya çıkması bile mucizeydi........




Şimdi önümüzdeki pasta Sarp'ın olacak kısmetse........ Bakalım küçük beyin isteklerine cevap verebilecekmiyim....... Çok işim varrrrrr çoooookkkkkkkk............
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 23:31 2 Yorum

2 yorum:

  1. Nesrin'cim harika olmuş yine .Ellerine sağlık.Anneciğinede sağlıklı ve sevdikleriyle uzun bir ömür diliyorum.Sarp'ın pastasınıda Efe ile sabırsızlıkla bekliyoruz.Çok çok öpüyorum canım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. çooooooookkkkkkşıkmışşşşşşşşşşşş:)
    ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler