7 Mayıs 2008 Çarşamba


Bu gidişle yağmurlar mayıs - haziran'a kaldı galiba...... Havalar bir öyle bir böyle...... ne yapacağımızı, ne giyeceğimizi şaşırmış durumdayız........ Hal böyle olunca insan hem üşüyüp, hem baharı yaşayamıyor ne yazık ki......



Ama ben muffınlerimin üzerine kondurdum baharı....... içimiz açılsın diye......... güneşli bir havada daha iyi fotoğraflar olabilirdi ama bunlarla idare etmek zorundayız.............



Dışları olduğu gibi içleri de baharlık muffınlerin.... ailece en sevdiğimiz tad olan vişneli......... Babacığım geçen yaz elleriyle toplayıp dallarından benim için dondurmuştu sağolsun..... valla gözüm gibi bakıp taneyle kullanıyorum dersem inanırsınız değil mi......:)




Bu baharlıklar akşama Sarp'ı bekliyorlar............. Kim bilir belki de 5 çayına komşuya da gidebilirler.......:))
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 14:16 7 Yorum

7 yorum:

  1. İçim açıldı valla ne güzel muffinler bunlar :) Keşke yakın olsakda çaya bana gelseler :)
    Öptüm seni..

    YanıtlaSil
  2. Nesrinciğim, aklımdakini uygulamışsın, haaaarikaaaaa.. ellerine sağlık, çok kibar ve şık bir sunum.Nefis...

    sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  3. O komşu benim aslında. Bekliyorum !

    YanıtlaSil
  4. Bahardamıyız kıştamıyız, aman üşüdük kaloriferleri yakalım,hava soğuk mont giyelim, sıcak oldu ince giyinelim cümlelerini hala duyuyorum mayıs ayında olmamıza rağmen :))
    Ama bloglara bahar geldi bile :))
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık çok ciciler. İnsan yemeye kıyamaz ki bunlar...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Nesrin süper olmuş bu süslü top kekler,ellerine sağlık..
    Anneler gününü'de kutluyorum...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor muffinler...

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler