14 Mayıs 2008 Çarşamba

Güzeller güzeli Janset'imiz Sarp'ın park arkadaşı olarak girdi hayatımıza...... sonrasında annesiyle kurduğumuz arkadaşlık öyle bir dostluğa dönüştü ki..... komşumuzken bizden biraz daha uzağa taşınmaları bile dostluğumuzu ilerletmemize engel olmadı..... İyi ki tanışmışız diye düşünüyorum..... Janset'in geçen seneki doğumgünü zamanı beni tüm güveniyle ve desteğiyle motive eden sevgili arkadaşım Gülşen'e hala bu konudaki desteği için minnettarım.......



Evet gelelim prenseslere ve kelebeklere vurgun güzel Janset in bu yılki doğumgünü pastasına.




Annesi yoğun iş temposunun içinde bana sadece kelebek, prenses, pembe elbise ve bahar donelerini verdi........ hepsini birleştirince de bu pasta çıktı ortaya........




Bu arada konsept konusunda yardımlarını esirgemeyen yeni arkadaşlarım Arzu ve Çolpan'a da buradan çok teşekkür ediyorum.......




Bu pasta Janset'in aile arasında kutlanan doğumgünü için yaptığım pastaydı. Bir tane de okuldaki kutlama için yaptım. Diğer pastayla hemen azzzzz sonra görüşmek üzere.....




Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 20:52 9 Yorum

9 yorum:

  1. Nesrincim inanılmaz güzel bir pasta olmuş, tek kelimeyle harika, ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Okadar guzel olmuşki bir kız çocugunun buna bayılmaması hatta benim gibi neredeyse 30unu devirecek birinin bile bayılmaması mumkun degil.Harikalar yaratmıssın.

    YanıtlaSil
  3. Nesrincim,

    Döktürmüşsün yine

    Ellerine sağlık

    Sevgiler
    Müge

    YanıtlaSil
  4. nesrinciimm insanın içi açılıyor pastaya bakınca ellerine sağlık canım.her zaman ki gibi harikaaaa.
    sevgilerimle duygu...

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin ve insana huzur veren bir pasta olmuş.Kendimi bir dere kenarında,kuş sesleri arasında hissettim:))))Ellerinize sağlık.Janset'e nice uzun yıllar diliyorum.....

    YanıtlaSil
  6. nesrincim süper şirin bir pasta.acemi bir pastacı olarak çim kısmını ne ile yaptığını merak ettim.cevabı siteme yazarsan beni mutlu edersin.ellerine sağlık cnm.

    YanıtlaSil
  7. Bu nasil bir güzellik. Pastan süper görünüyor. Tüm detayina kadar, hersey harika! Ellerine, emegine saglik.

    YanıtlaSil
  8. Emelcim teşekkür ederim... bu arada blog sayfan da hayırlı olsun canım..... sevgilerimle.....

    Nihancım... çok teşekkür ederim canım..... çok sevindim.....demek ki baharı herkes çok özlemiş:)) sevgilerimle.....

    Mügecim canım benim... teşekkür ederim......

    Duygucum çok teşekkür ederim canım.... bu yoğunluğunun arasında ziyaret ettiğin için de ayrıca teşekkürler.... kolay gelsin.... sabırsızlıkla 1 haziran'ı bekliyorum......:)

    Dilekçim, teşekkür ederim canım.... ne mutlu bu hisleri yaşattıysa sana....sevgilerimle.....

    Semracım, teşekkür ederim..... soruna gelince ... çimleri minik bir alet olan sarmısak ezicisiyle hazırlıyorum.... umarım yardımcı olabilmişimdir.... sevgilerimle....

    Sevgili Begüm, pastamı beğenmene çok sevindim ama.... asıl güzellik senin kucağında duruyor.... maşallah ona.... allah nazarlardan saklasın...... o güzel gözlerinden öpüyor nesrin teyzesi..... sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  9. Bu benim gördüğüm en güzel pastalardan birisiydi. İnanılmaz da lezzetliydi. Diyete rağmen kendim üç dilim yedim. Seninle tanışıyor olmamın lüksünü doyasıya yaşıyorum, çünkü sana telefonda 'bahar pastası istiyorum Nesrin'cim, böyle kelebekler kuşlar falan.... inan başka bişey anlatmaya vaktim yok' derken, hayalimdekinin ne olduğunu ben bile bilmiyordum. Hayalimdeki pastayı önce keşfedip sonra da yaptığın için sana sonsuuuuuz teşekkürler. Bize hep pastalar yapman dileğiyle. Bu arada Janset küçük kızı, Oğlum taşları, davetli çocuklarda kelebek ve arı ve çiçekleri yediler....Gülşen

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler