6 Şubat 2008 Çarşamba



Sevgili Nilaycım beni bu güzel oyunu cevaplamaya davet ettiğinden beri neler yazacağımı düşünüyorum. Malum bu benim kendimle ilgili birşeyler söyleyeceğim ilk oyun katılımı.... Gelelim sorulara ve cevaplara:


İŞTE BUNLAR, BAKALIM KAÇ TANESİ GERÇEK OLACAK ???

- Herşeyin öncesinde hayatımın anlamı, oğlumun güzel bir geleceğinin olması, hayata karşı dimdik durarak herşeyin üstesinden gelmesi......

- Yaşlandığımı ve torunlarımı sevdiğimi görmek...........

- İşimi ilerletebilmek adına eğitimini almak.....

- Güzel işler başarabileceğim bir iş hayatımın olması.......

- Evimin dekorasyonunu, şartların getirdiği şekilde değil de , istediğim şekilde tamamen yenileyebilmek.....

- Eşimle, oğlumla, sevdiklerimle hayırlı ve sağlıklı bir hayat.........



HEMEN YAPABİLECEĞİM HALDE YAPMAYI NEDEN BEKLEDİĞİMİ BİLMEDİĞİM ŞEYLER:


- Araba kullanmayı öğrenip ehliyet almak,

- Spor yapmak,

- Sağlığıma biraz daha dikkat edebilmek,




BİR DAHA DÜNYAYA GELMİŞ OLSAM SEÇME ŞANSIM OLSA:

- Kesinlikle yine Sarp'ımın annesi olmayı,

- Kesinlikle yine eşimle evli olmayı,

- Panik yaptığım konularda daha sakin olabilmeyi ,

- Hayatımda az da olsa "keşke olmasaydı" dediğim şeyleri yaşamamış olmayı,

ve

- Kesinlikle yine yengeç burcu Nesrin olmayı, dilerdim.............

Bu vesile ile Nilaycığıma teşekkür ediyorum. Ve ben de Sevgili Nihan'ı, Sevgili Müge'yi bu oyuna davet ediyorum. Sevgilerimle...........
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 14:54 2 Yorum

2 yorum:

  1. canim benim sagolasin benide unutmamissin :) en kisa zamanda yanitlicam ins opuyourm

    YanıtlaSil
  2. Nesrincim, keyifle okudum ve elbette ben de katılacağım bu davetine ...

    Sevgiler
    Müge

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler