12 Şubat 2008 Salı



Sevimlimi sevimli güzeller güzeli Ela Belin için haftasonu yaptığım 1 yaş doğumgünü pastası. Annesi Ela'cığın kedileri çok sevdiğini söyleyince, ben de böyle yumaklarla oyunlar oynayan kedicikler yaptım..... minik kız bebek figürü de onları izlerken pek eğleniyor....



Bu arada bu kız bebek figürünü yaparken Sevgili Nilgün Ülker'in yaptığı çalışmalardan oldukça faydalandığımı söylemeliyim. Böylece bu tombul yanaklı sevimli kız bebek çıktı ortaya.
Buradan Sevgili Nilgün'e paylaşımcı çalışmaları nedeniyle tekrar tebrik ve teşekkürlerimi iletiyorum....




Bu yaramaz da aşağıdan "bu pembe yumağa nasıl ulaşırım acaba" diye hesaplar yapıyor galiba..:)

Buradan Ela Belin'e mutlu, sağlıklı nice yaşlar diliyorum.........







Gelelim Plak Pasta'ya.......... Benim için oldukça farklı ve çok zevkli bir çalışma oldu........ Oldukça eski bir albüm olan bu plak için biraz araştırma yapıp albüm kapağının resmini prinç kağıdına bastırarak ( bu iş için çok yardımcı olan sevgili Duygu'ya buradan tekrar teşekkür ediyorum.) plak formunun üzerine monte ettim..... Ve bu plak konseptli pasta ortaya çıktı.........


Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 10:16 6 Yorum

6 yorum:

  1. Sevgili Nesrin, oncelikle Ela Belin'in dogum gununu kutluyor, nice saglikli, mutlu, basarili seneler diliyorum.Pastanin guzelligine soylenecek tek kelime harika oldugu. Ozellikle bebisin saclarina ve o tombik ellerine bayildigimi soylemeliyim.Cok sevimli bir bebis olmus. Ayrica bahsetmene hic gerek olmadigi halde, benim adimi anmis oldugun icin sana tesekkur ederim canim.
    Simdi daha once kacirdigim diger harika pastalarina bakmaliyim :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Nesrin Hanım, Kızımız Belin'imizin, bizim için çok özel olan ilk doğumgününü, yaptığımız bu harika pasta ile güzelleştirdiğiniz için size sonsuz teşekkürler ederiz. Elinize, kolunuza, yüreğinize sağlık...

    Belin'in annesi Neslihan..

    YanıtlaSil
  3. canim nefis olmus kedili pastami yayinladim becerebildimmi bilemiyorum ama :)
    bu pastanda super olmus bebislerin gozlerini ve saclarini nasil yapiyorsun biraz bilgi alabilirmiyim?

    YanıtlaSil
  4. sevgili nilgün, güzel övgülerin için çok teşekkür ederim......sevgilerimle....


    sevgili neslihan hn. belin e sağlıklı, mutlu, huzurlu bir yaşam .....ve nice güzel doğumgünleri geçirmesini diliyorum... sevgilerimle

    canım ninocum,kedili pastan çok cici olmuş, ellerine sağlık...... bu bebişin yapımında dediğim gibi sevgili nilgün ün çalışmalarından yararlandım.... saçları, minik hamurları elimde yuvarlayarak ince şeritler yapıp yine elimde kıvırarak yapıştırdım... gözlerde ise yine minik yuvarlakları monte ettikten sonra çok ince bir fırça ucuyla sulandırılmış gıda boyası kullanarak kirpikleri çalıştım.... aynı iş gıda boyası kalemiyle de olur..... sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  5. süpersin valla ne diyeyim. tebrikler hepside harika
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Biricik kızım Zeynep, 23.Temmuz günü
    1 yaşına girecek. Bizim tek cocugumuz anlayacaginiz gozumuzun nuru:)
    Ben onun pastasi icin bir konsept düşünüyorum ama Nesrin Hanim siz acaba yardimci olabilir misiniz?

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler