31 Ocak 2008 Perşembe

,

Fazla dayanamayacağımı biliyordum. İşte kar kurabiyeleriyle birlikte pişirdiğim diğer kurabiyeler.



Bu mini minnacık kelebek kalıplarımı geçen yaz almıştım ve pasta üstü süslemelerinde kullanmıştım daha çok. İlk defa kurabiye yapımında kullandım. Ama çok memnun kaldım. O kadar sempatik oldular ki, bir lokmalık küçüklükte olduğu için mesela kahve fincanının yanında çok şık durdular.......



Bu bebek arabası kalıbını da çok sevdiğim bir arkadaşım yurtdışı seyahatinden dönerken bana hediye olarak getirmişti. Yeni aldığım merdaneyle süsleyince pek bir asil bebek arabaları oldu bana göre.... siz ne dersiniz ? .....



Bu ayıcık kalıbı da arkadaşımın hediyesiydi....... Kelebeklerle ve arabalarla birleştirince erkek bebekler için doğumgünü kurabiyesi veya ikramlık olarak hastaneye bile gidebilirler diye düşündüm......






Tabi prensesleri unutamayız değil mi? Her ne kadar erkek evlat sahibi olarak herşeyi erkek çocuklara göre hazırlamaya elim alıştıysa da kızların ışıltılı ve renkli dünyasına da gözümü kapatmış değilim.....



Şimdilik bu kadar ama çalışmalara devam.........
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 11:00 11 Yorum

11 yorum:

  1. Allah'ım ben rüya mı görüyorum,ayy ne güzel bunlarrrrr...

    Ne denir şimdi? Olağanüstü, mükemmel sıfatları bile yetersiz bu güzelliklere...

    Ellerinden öpmek lazım Nesrincim :)

    YanıtlaSil
  2. Pessssss yine sana Nesrinim yaaa...Ellerinden maharet akmış yine ....Yok yok bu doğuştan bir şey olsa gerek canımcım...
    Ne diyem ben sana :) Koccamannnn öptüm seni...Ellerin dert görmesim canım arkadaşım..

    YanıtlaSil
  3. Nesrinciğiiiiim....

    Aman allahım, çok zevkli ve muntazam krabiyeler yapmışsın. Nefiiiis olmuşlar. Ya şu merdaneye de bayıldım,bende istiyoruuuuum....

    Sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  4. Hepsi o kadar güzel olmuş ki, sadece seyirlik bunlar. Şu merdaneler ne zamandır benim de aklımda, en yakın zamanda bende istiyorummmm.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Arkadaşlar, bu güzel sözleri ve iltifatlarınızı duymak (okumak) çok güzel bir duygu. Kendimi gerçekten birşeyler üretmiş hissediyorum ve beğenilmenin dayanılmaz mutluluğunu!! yaşıyorum.

    Ama hepinizin bildiği üzere bu kurabiyeler aslında sıradan kalıplarla yapılmış kurabiyeler. Ve yine hepinizin bildiği üzere üzerindeki desenler de merdanenin marifeti. Ben sadece bunları biraraya getirdim o kadar.....

    Ama yine de bilgisayarın başına her oturuşumda acaba kimler gördü , neler düşünüyorlar, neler söylemişler... yani kısaca düşünceleriniz benim için çok önemli inanın.... hepinizi ve burada olup paylaşmayı çok seviyorum..... Destekleriniz ve pozitif motivasyonunuz için hepinize çok çok teşekkür ederim...

    sevgilerimle.......

    YanıtlaSil
  6. ahh ahhh vakit yokki sole istedigim gibi doguran arkadaslarima bir kurbis bilem yapamadim ne guzel olmuslar elerine saglik canimcim

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Nesrin,

    Bu kelebekciklerden babacığım da bana hediye almıştı geçen sene, ben de senin gibi, pasta süslemede kullanmıştım, ama en kısa sürede kurabiyeler de yapacağım:)) Özendirdin beni, o kadar güzeeellll olmuş ki:))

    Ellerine sağlık,
    Sevgiler.......

    YanıtlaSil
  8. Nesrincim,
    Yine döktürmüşsün..Ellerine sağlık..Ne diyebilirim ki harikalarrrrr...
    Öpüyorum ve kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  9. ninocum,hiç üzülme, senin dar vakitlerde neler yaptığını görmüyormuyuz, ah keşke yakın olaydın, üzermiydim seni..... sevgiler....

    Sevgili rapunselcim, dene valla. çok zevkli bir çalışma oluyor.Eminim çok cici şeyler çıkaracaksın....

    nilaycım canım, teşekkürler, benden de kucak dolusu sevgiler......

    YanıtlaSil
  10. merhaba, sizi pastakoliklerde gördüm, ziyaret ettim. yaptığınız herşey gerçekten çok güzell olmuş, ellerinize, fikrinize sağlık. bende bir pastakoliğim henüz yolun başındayım.sizin fikirleriniz ve ortaya çıkardıklarınız bana ilham verdi. sizi tanıdığıma çok sevindim. sevgili ayşeye de sonsuz teşekkürler, bu grup sayesinde sizleri tanıma fırsatı yarattı bize...
    herşey günlünüzce olsun iyi niyetlerimle :))

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler