11 Aralık 2007 Salı


Kutuları çok seviyorum. Bende bir tutku gibi. Nerede görürsem kendime engel olamayıp alıyorum. Kutular bana galiba düzen duygusu veriyor. Küçük , minik, cincik boncuk!!! şeyleri kutulara koyup kullanmak en büyük zevkim sanırım. Kutuları seviyorum ben ne yapayım:))



Hafta sonu yaptığım bu yılbaşı kurabiye çalışmalarını evdeki değişik kutularda resimledim.



Bu arada kurabiyeler canım oğlum tarafından öğretmenine, servisteki ablasına ve şöför abisine birer tane (ama sadece birer tane!) ayrıldıktan sonra bir güzel tüketildi.......
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 21:00 0 Yorum

0 yorum:

Yorum Gönder

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler