26 Kasım 2007 Pazartesi



Evet bu ilk yazı ve heyecanıma engel olamıyorum. Bugüne kadar yaptığım pastaları, kurabiye ve kek çalışmalarını daha çok kişiyle paylaşmak adına böyle bir girişim yaptım. Ve bana herzaman tam destek veren sevgili eşime buradan tekrar teşekkür ederim. Öncelikle sizlerle bugüne kadar yaptığım çalışmaları hikayelerini anlatarak paylaşmak istiyorum. Başlangıç için de bu Yaramaz Kedi çalışmasını seçtim. Küçük kedi yavruları hep sevimli gelmiştir bana.Bu pastayı da güzel yeğenim prensesim için yaptım. Ayrıca çok sevdiğim bir genç kız adayı!! için de yaptım. İki pasta sahibi de çok beğendi. Ben de yaparken çok eğlendim. Yumak çalışmak biraz zaman aldıysa da kedi figürünü çalışmak çok keyifliydi. Tekrar yapmak için sabırsızlanıyorum....






Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 10:35 1 Yorum

1 yorum:

  1. merhaba, ilk yazınızdan son yazınıza kadar güzel tariflerinizi izledim...ellerinize ve emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler