28 Kasım 2007 Çarşamba



Bu pasta da eşimin çok sevdiği arkadaşlarından biri olan Sevgili Erdal için yapıldı. Erdal sinemaya gönül vermiş biri olduğu için mevcut kariyerini bırakarak bu alana yöneldi. Ben de onun için düzenlenmiş olan veda gecesine bu pastayı götürdüm. Ama bu pastayla ilgili en ilginç diyalog eşimle aramda geçen konuşma oldu. Gündüz pastayı tasarladım. Kafamda neler yapacağım belliydi ama yine de sipariş sahibi olan eşim olunca onun fikri de çok önemli benim için.Neyse yönetmen figürünü oluşturdum bir iki aksilik dışında herşey yolunda gitti. Akşam eşim geldi ve pastayı gördü. Nasıl olmuş beğendin mi diye sordum. Eşim detayları biraz farklı inceler ve farklı noktalar yakalar. Yorumu şöyle oldu.
- Güzel olmuş. Ama bu Erdal'a benzememiş.
İnanın o an ne yapacağımı bilemedim. Benim için bu ayakta duran figürü yaratabilmek çok kolay olmamıştı. Ayrıca bir yönetmen efekti yaratabilmek için kamerasını, şapkasını, kaşkolunu, yandan cepli pantolonunu ve kemerine kadar bu kadar detayı çalıştıktan sonra bu tepkiyle karşılaşacağımı düşünmemiştim açıkçası. Tabi sonra eşim şaka yaptığını söyleyerek gönlümü aldı. Erdal ve partideki diğer dostlar da beğendiklerini söyleyince içim rahatladı. Hadi Erdal senden filmler bekliyoruz artık.
Yazan PASTA TASARIM By Nesrin Tong Zaman 11:05 0 Yorum

0 yorum:

Yorum Gönder

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Mail
  • RSS

Baby Shower

Disim Çıktı

1 Yas Pastalari

Cizgifilm Pastaları

Çocuklar Için

Yeni Yil

    Arsiv

    Flickr

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos and videos from CAKE BY NESRİN TONG. Make your own badge here.

    Yasal Uyarı

    Bu sitede bulunan tüm fikir, yazı ve görseller Nesrin Tong'a aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre, izinsiz olarak kullanılması suçtur.

    Izleyiciler